Zilanromania.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Livrare prin curier, Livrare in 1-2 zile, 19,99 RON
  • Livrare EasyBox, Livrare in 1-2 zile, 19,99 RON

Politica de returnare a produselor

În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, Clientul are dreptul de a se retrage din contractul la distanță, respectiv de a returna produsele achiziționate online, fără a invoca un motiv și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor.

Procedura de returnare:

  1. Clientul va transmite o notificare de retragere prin e-mail la adresa achizitii@zilanofficial.ro, având ca subiect „Solicitare retur produs”.

  2. Notificarea trebuie să conțină în mod obligatoriu:

    • Nume și Prenume;

    • Adresă de e-mail;

    • Număr de telefon;

    • Număr comandă;

    • Data comenzii (dd/mm/yyyy);

    • Detalii privind produsul și motivul returului (opțional).

Condiții de acceptare a returului:

  • Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele aferente (factură, certificat de garanție etc.), fără urme de uzură, deteriorare sau intervenții neautorizate.

  • Solicitarea de retragere trebuie transmisă în termenul legal de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.

  • În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea notificării, Clientul va fi contactat pentru a primi instrucțiunile de returnare.

Rambursarea contravalorii:

  • Conform art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014, Vânzătorul va rambursa contravaloarea produselor returnate, inclusiv costurile de livrare standard, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care a fost informat cu privire la decizia de retragere.

  • Rambursarea se va efectua prin transfer bancar în contul indicat de Client.

  • În conformitate cu art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014, costurile directe de returnare revin Clientului, cu excepția cazurilor în care produsul returnat prezintă vicii de fabricație sau a fost livrat eronat.

  • Vânzătorul își rezervă dreptul, conform art. 13 alin. (3), de a amâna rambursarea până la recepționarea produselor sau până la primirea dovezii că acestea au fost expediate.

Excepții – Situații în care dreptul de retragere nu se aplică (art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014):

Dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru următoarele categorii de produse:

  • Produse confecționate după specificațiile Clientului sau personalizate în mod clar;

  • Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către Client (ex. electrocasnice de igienă personală, produse cosmetice, articole de bucătărie ce intră în contact direct cu alimentele etc.);

  • Produse care, după livrare, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

  • Înregistrări audio, video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate după livrare.